piątek, 14 marca 2014

Zawałiłam

Kochane, przepraszam, że ostatnio nie pisałam, zawaliłam z tym blogiem, miałam pisać codziennie. Nie chciałabym robić sobie wymówek, ale nie miałam czasu. Bardzo przepraszam. Co do diety to nie miałam czasu na jedzenie ;). Jadłam maks. 3 jabłka na dzień. Miałam za dużo na głowie, żeby cokolwiek zjeść... Dzisiaj też dopiero o 18 przyszłam do domu, musiałam koleżankę do szpitala zaprowadzić, gadać za nią i tak dalej... Masakra. Ostatnio też nie robiłam ćwiczeń, po prostu czasu nie miałam :(. Czasami tam sobie na rowerze pojeździłam, ale nic konkretnego nie robiłam. Od jutra zaczną od nowa przysiady i pajacyki, dodam też sobie ćwiczenia od Mel B 20 minut na całe ciało :).

Bilans:
3x jabłka (150 kcal)

Suma: 150 kcal

Piłam tylko wodę i herbatę. Dzisiaj rano wypiłam sobie kakao (bez mleka).

Postaram się dodawać posty normalnie, trzymajcie się kruszynki ;*.

5 komentarzy:

  1. Imponujące bilanse. Mam nadzieję, że dajesz radę i nie czujesz się słabo. Stay Strong kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się wystarszyłam na początku że zawaliłaś z dietą! nie ladnie tak ludzi nabierać.

    ale tak to ślciznie ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękny bilans *o* Ja też ostatnio nie miałam czasu na ćwiczenia, żałuje, bo bardzo je lubię. Postaraj się o czas dla siebie, nawet pół godzinki dziennie dobrze ci zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uf,tez myślałam,że chodziło o diete,ale dobrze,że nie zawaliłaś diety,piękny bilans i tak trzymaj ;)
    Powodzenia i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. uff myślałam ze zawaliłaś dietę ale na szczęście sie pomyliłam. Świetny bilans, taki malutki. Powodzenia kochana <3

    OdpowiedzUsuń