środa, 5 marca 2014

3 dzień SGD

Cześć kruszynki! Dzisiaj post będzie króciutki, bo muszę zrobić jeszcze jedną parę ćwiczeń ^^, a i tak już jestem wykończona... Dzisiejszy dzień był ok, ale na praktykach się dzisiaj zmęczyłam, szybciej mnie nawet wypuścili do domu hah :D. Co do głodówki, którą wczoraj zapowiadałam... W sumie przemyślałam ją sobie i nie chciałabym paść na tych praktykach, głodówki zrobię jak wrócę do szkoły, nie męczę się tam fizycznie, więc będzie git :). Dzisiejszy limit to był 400kcal.

Bilans:
2x banan 180 kcal
2x pieczywo chrupkie 52 kcal
1x jajko na twardo 80 kcal
1x jabłko 50 kcal

Suma: 362 kcal

Dzień zaliczyłam, więc jestem szczęśliwa :D. Tak jak obiecywałam dzisiaj już poszłam biegać, świetnie spałam dzisiaj, jak człowiek jest zmęczony to najlepiej śpi ;). Ogólnie mam płytki sen i budzę się jak moje siostry wychodzą ze swojego pokoju o 6, a dziś wstałam dopiero jak mi budzik zadzwonił ^^. Ja nie będę już przynudzać, wstawię moje dzisiejsze ćwiczenia i parę thinspo ;).

Ćwiczenia:
5 minut skakanki
20 minut biegania
60 przysiadów
75 pajacyków
30 minut tańca




Jutro 500 kcal, więc będzie można zaszaleć haha ;P.Trzymajcie się chudo kruszynki! ;*

8 komentarzy:

  1. Świetnie Ci idzie słońce:) oby tak dalej :) trzymaj się chudo ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. super bilans. sliczne thispirację

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kolejnego udanego dnia. :)
    Bilans zdrowiutki i ćwiczeń masa! :D
    Oby tak dalej, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam tak, że planuje sobie głodówkę, a tu wychodzi całkiem co innego :)
    Dziewczyno, Ty ćwicząc spalasz chyba kilka razy więcej niż jesz :P gratuluję!

    Trzymaj się, całuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pieknie ci idzie jejciu :) o jutro 500 to sie najesz :D

    olciuk.ownlog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja się nie najadam tylko po prostu piję dużo wody i herbaty, to naprawdę pomaga ^^.

      Usuń
  6. Ładny malutki bilans :)
    Też lubię biegać, to dodaje takiej energii, no i fakt poprawia jakość snu :D Uwielbiam tą drugą thinspirację.

    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny bilans i duużo ćwiczeń jest bardzo dobrze, powodzenia kruszynko <3

    OdpowiedzUsuń