wtorek, 4 marca 2014

2 dzień SGD

Hej! Dzisiaj był drugi dzień SGD czyli 300kcal, trochę bałam się tego dnia bo 300 kcal na tyle ruchu co ja wykonuję to trochę mało, ale na szczęście wszystko było git :). Jestem z siebie bardzo dumna, na prawdę mam mega motywację na dalsze działania :D! Zanim opisz mój dzisiejszy dzień to przedstawię wam mój bilansik :).

Bilans:
1x jabłko 50 kcal
1xbanan 90 kcal
3xknusperbrot 78 kcal (przepraszam, ale nie wiem jak to po polsku się nazywa, a tłumacz nie chce mi przetłumaczyć zaraz na dolę dam zdjęcie :))
Ów wspominany Knusperbrot :)

Suma: 218 kcal

Trochę głodna jestem, ale zaraz zrobię sobie herbatę i będzie git ^^. W sumie zrobiłam sobie postanowienie, że co najmniej 2 razy w miesiącu zrobię sobie głodówkę, jutro planuję zrobić pierwszą, ale zobaczymy jak mi się uda ;). Dzisiaj na praktykach było naprawdę fajnie, wczoraj byłam wykończona po 8 godzinach i myślałam, że padnę i nigdy już nie wstanę. Dzisiaj się nie wyspałam, ponieważ poszłam spać w salonie, nie pomyślałam o tym, że mamy chłopak ma teraz na 2 zmianę wraca w nocy przez co mnie o 23 obudził (jak łaskawie już zasnęłam), potem o 6 moje siostry, które się szykowały do szkoły. Już pomijam to, że sofa niewygodna w cholerę :/. Ogólnie praktyki mam na 12 do 20, ale autobus mam o 11:38. Dziś wstałam ok. 7. Zrobiłam sobie ćwiczenia i się relaksowałam :). Nie poszłam dzisiaj biegać, ponieważ moje nogi po 8 godzinach stania, rano okropnie bolały (i to nie był taki przyjemny ból od ćwiczeń ;)). Ale dzisiaj było o wiele lepiej, co prawda nogi mam trochę obolałe, ale jutro już pójdę biegać ^^. Na praktykach mam też wiele ruchu, muszę myć kubki i łyżki, wycierać stoły, zanosić brudne naczynia do kuchni, podawać menu, przynosić różne rzeczy (np. frytki albo kawę dla kucharki :D). Podsumowując ruchu na praktykach mam dużo :). Dzisiaj szef dał mi 6 euro! Ogólnie na praktykach nie dostaje się kasy, a tu proszę coś takiego ^^. Moje pierwsze zarobione pieniądze :D. Do domu tez przyniosłam kebaba i tureckie naleśniki. W sumie na to ochoty to ja nie mam, jak się 8 godzin w takim zapachu stoi, to się odechciewa jeść :P. Niby mam pozwolenie na picie wszystkiego co chcę i jedzenie na co mam ochotę, ale raczej korzystam tylko z pierwszej oferty. Ogólnie turasy się śmieją, że nie mam głodować bo im zemdleję. Chyba nie widzieli nigdy zdeterminowanych kobiet (czy tam dziewczyn ;)), które chcą schudnąć. Damy radę wszystkiemu! :D Chciałabym  jeszcze podziękować za bardzo miłe komentarze! Wywołałyście uśmiech na mojej twarzy, za co bardzo dziękuje!

Ćwiczenia:
55 przysiadów
50 pajacyków
30 minut tańca
5 minut skakanki

Jak już mówiłam dzisiaj nie biegałam, ale jutro na 100% pójdę pobiegać! Trzymajcie się chudo motylki ;*.




11 komentarzy:

  1. Cudowna jesteś! Tak trzymaj ;*
    Nie daj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilans jak marzenie. :3
    Nie przemęczaj się, żebyś faktycznie im tam nie zjechała..
    Trzymaj się kruszynko. ;*
    P.s. to zwykłe pieczywo chrupkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah no tak, nazwa mi wyleciała zupełnie z głowy. Następnym razem napiszę po polsku ;). No i dziękuje ;*.

      Usuń
  3. bilansik malutki,
    oj, nie było Ci dane wyspać się.. ale dzisiaj może nikt nie będzie Cie budzić ;)
    rzeczywiście na tych Twoich praktykach masz dużo ruchu +jeszcze Twoje ćwiczonka.. i takie ładne bilanse, to pewnie bardzo szybko osiągniesz swój cel
    powodzenia i trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog. :)
    Dodaje do obserwowanych, powodzenia. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam kelnerką żeby sobie dorobić i naprawdę tyle się spala.. z 1500 jak nic :)
    Optymistycznie u ciebie ;)
    Trzymaj się ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie sobie radzisz moootylku ;* Bądź silna
    http://idealna-chuda.blogspot.com/2014/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie sobie radzisz kochana !
    Będę Cię częściej odwiedzać, zdecydowanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. w polsce to się mói "tekturka" :D

    olciuk.ownlog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cuudowny bilans kruszynko, jestem bardzo dumna, życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń