niedziela, 16 marca 2014

Miła niedziela

Hej kruszynki! Dzisiaj zapowiadało się na kolejny monotonny dzień, a tu spełniło się jedno z moich marzeń z dzieciństwa - będę chodzić na balet. Oczywiście nie żeby się szkolić na balerinę tylko po to, żeby tańczyć dla przyjemności. Chciałam namówić mamę dzisiaj na modern jazz, bo myślałam, że na balet mi nigdy nie pozwoli. I tu wyjaśnię dlaczego, otóż mam płaskostopie. A dlaczego mam płaskostopie? Bo mam dużą nad elastyczność. Mój lekarz się zawsze śmieje, że powinnam zbierać puchary na zawodach baletowych (szkoda tylko, że nie jestem chuda jak baletnice...). Wracając do rozmowy z mamą, powiedziała, że ok jeżeli jest w naszym mieście. Sprawdziłam i jest, można się tego uczyć w szkole baletowej. Sprawdziłam więcej informacji o balecie i jest tam grupa dla młodzieży :). Spytałam się mamy tak dla żartu, nie oczekując zgody czy mogę sobie chodzić na balet. I powiedziała tak. Myślałam, że się przesłyszałam! Taka miła niespodzianka :). Mam nadzieję, że w tym roku będą jeszcze miejsca, jutro idę to sprawdzić. Na szczęście ta szkoła jest niedaleko mojej szkoły, chyba lepiej trafić nie mogłam! Co do dzisiejszego dnia to dokończyłam te pierdółki związane z praktykami, kurczę o niczym więcej nie marzę niż o prezentacji na środku klasy -.-. Jutro cały dzień będziemy mówić o praktykach... Będzie nudno i to bardzo...

Bilans:
4x wafel ryżowy (120 kcal)
2x jabłko (100 kcal)
1x kasza (215 kcal)

Suma: 435 kcal / 700 kcal

Dzień zaliczony ^^. Dzisiaj nie napisałam godzin bo mi z głowy wypadły. Ah co do ćwiczeń to wczoraj zderpowałam... Mam "wyzwanie" ze skakanką.
Wczoraj byłam jeszcze przed skakaniem i wypadło mi to z głowy, ale wczoraj zrobiłam 100 skoków tak jak dzisiaj :).

Ćwiczenia:
100 skoków na skakance
25 brzuszków
55 przysiadów
50 pajacyków
20 minut Mel B
40 minut tańca

Dzisiaj zrobiłam trochę więcej tańca, bo miałam ochotę potańczyć :D.




Ostatni obrazek to nie thinspo, ale trochę mi przypomniało moje lenistwo z rana :P. Ah te moje rozmowy ze samą sobą w głowie.
Trzymajcie się chudo ;*.

9 komentarzy:

  1. Hahah ja też tak mam - kłócę się sama z sobą, czy ćwiczyć, czy nie. No i oczywiście zazwyczaj ćwiczę, bo w innym wypadku mam jakieś dziwne wyrzuty sumienia ;_;

    U Ciebie mało kalorii, a dużo ruchu. Tak trzymaj! ~
    Super, że mama pozwoliła Ci na balet. To taki piękny taniec.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak Ci zazdroszczę tego baletu! Ja jestem za stara, a poza tym nie ma takich zajęć u mnie w mieście. Też chciałabym być chuda jak one, ale to jak tańczą, jaka to ciężka praca zawsze podziwiałam. Baletnica to dla mnie kolejny synonim perfekcji.
    Życzę Ci udanych tych lekcji, jak największej przyjemności :*
    Bilans cudowny i nowy wygląd bloga także. Podziwiam obie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje kochana! Ja w sumie też za stara na balet jestem, bo mam 14 lat, ale żeby ćwiczyć hobbistycznie człowiek nigdy nie jest za stary ;).

      Usuń
  3. Ojeje, ojej, ale Ci zazdroszczę z tym baletem!
    Oby Ci się udało jeszcze w tym roku zapisać. Trzymaj sie! ; ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że możesz realizować się w balecie <3 Jejku, to świetna wiadomość. Niech ta radość dodaje Ci motywacji i w diecie, bo bilans z niedzieli świetny. Stay Strong ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie ci idzie kruszynko! :) Trzymaj się ;*
    Ja zawsze marzyłam o byciu baletnicą, lecz zawsze byłam zbyt gruba :( Gratuluję spełniania marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu ale masz fajnie ! :D Bilansik świetny a ćwiczenia jeszcze lepsze super ci idzie :)) Trzymaj się chudo <3 + jak możesz usuń weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha a ja nie mam żadnych innych butów poza tymi studniówkowymi na obcasie i miałam zimowe ale już je wyrzuciłam :D

    a co jja mam Ci napisać-nasłodzę Cię
    super jedzenie, super ćwiczenia
    no i ten balet
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale fajnie z tym baletem <3 u mnie w mieście niczego takiego fajnego nie ma :<
    A zawsze mnie ciągnęło do baletu, akrobatyki, łyżwiarstwa figurowego... a tu nic nie ma ;C zazdroszcze ;p

    OdpowiedzUsuń