środa, 26 marca 2014

24 dzień SGD

Hej kruszynki :). Dzisiaj dzień był w miarę normalny, żadnych ocen nie dostałam, więc nie mam nawet nic o szkole do napisania. Chyba jutro sobie głodówkę zrobię, data przyjazdu do Polski coraz bardziej się zbliża. Jutro idę się spytać o te miejsca w studiu baletowym, mam nadzieję, że będzie można się jeszcze zapisać.

Bilans:
2x jabłko (100 kcal)
2x pieczywo chrupkie (52 kcal)
1x banan (90 kcal)

Suma: 242 kcal / 450 kcal

Ćwiczenia:
30 minut tańca
5 minut skakanki


 Trzymajcie się chudo :).

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny bilans <3
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała być juz na 24 dniu SGD:D piękny bilans, trzymaj się;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo matko, jak ja bym chciała chodzić na zajęcia baletowe <3
    No i cudny bilans :D
    Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę zmiany na blogu :) Bardzo fajnie ;)
    Świetny bilans ;*
    Nie poddawaj się! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej 24 dzien *-* mam pytanie... Schudlas juz na tym sgd czy efektow jeszcze brak ? ;) poza tym swietny bilans trzymaj tak dalej ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie ci idzie, jestem dumna :* trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń