czwartek, 27 marca 2014

Smak mięty

Hej kochane! Dzisiejsza głodówka udana, jestem z siebie zadowolona :). Podczas okresu to według mnie żaden wielki wyczyn nie jest bo apetyt prawie mi do 0 spada. Dzisiaj tyle gumy miętowej żułam, że nadal mam posmak mięty w buzi ;) (guma bez cukru oczywiście). Najchętniej przeciągnęłabym głodówkę, ale zobaczymy czy mi na to żołądek pozwoli. Wolałabym nie dostać napadu. Dzisiaj w szkole było spoko, dostałam 6 na kursie z niemieckiego, miałam się nauczyć 33 słówek z rodzajnikiem i liczbą mnogą. Jutro mam ten test 8-klasisty, więc sobie jeszcze matematykę przed nocką powtórzę :). Co do baletu, to jak przyszłam do studia to nikogo nie było... Zadzwonię do nich jutro po szkole, wróciłam dopiero o 17 do domu, a w tym czasie są już zajęcia, a po nocach nie będę wydzwaniać :P. Dzisiaj też miałam w-f graliśmy w zbijaka i w jakąś niemiecką grę, której nazwy nie znam, a szkoda chciałam mieć dzisiaj trampolinę tak jak ostatnio ;). Bilansu nie piszę, bo był prawie zerowy (nie licząc paru gum do żucia ^^).

Ćwiczenia:
30 minut tańca
80 minut w-f

Skakanki nie robiłam, bo już sił nie miałam. W sumie nie przepadam za czwartkami, niby lubię mieć zajęty czas, ale cenię sobie mój czas na relaksowanie się itp.


Trzymajcie się chudo! <3

7 komentarzy:

  1. świetnie Ci poszło :) głodówka+ ćwiczenia.. idealnie :) miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ale nie szalej za bardzo z głodówkami, bo są gorsze od racjonalnej diety, której nic nie zastąpi :)

    Gratuluję i życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, jesteś cudowna! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje glodowki i bardzo Cie podziwiam *-* trzymaj sie kochana <333

    OdpowiedzUsuń
  5. To Cię podziwiam. Ja jak mam okres to mam ochotę tylko i wyłącznie na czekoladę :) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chce mieć taki apetyt podczas okresu, bo u mnie jest wręcz przeciwnie, mój apetyt wzrasta o jakieś 100%~! Zazdroszczę ^^
    Ładnie ci idzie, głodówka i ćwiczenia, gratuluje~!
    Powodzenia kruszynko<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziw za wytrzymanie tlodowki ! Kurde w-f z trampolina ? Zaloz moze drugiego bloga o życiu nastolatki w niemczech bo strasznie lubie czytać te kawałki w których jest cos o życiu w tym kraju i o nauce, sama chce w przyszłości wyjechac do niemięc ! Trzymaj sie chudo i nie mysl o żołądku !

    OdpowiedzUsuń