poniedziałek, 24 marca 2014

3 dni pięknej pustki

Cześ kruszynki, przepraszam, że mnie nie było, ale zaraz będą ferie i nauczyciele zawalają nas masą zadań i testów, mam nadzieję, że zrozumiecie :). Miałam okres więc od 21 do 23 marca nic nie zjadłam :). Sama woda i herbata! Jestem z siebie szczerze dumna.

Dzisiejszy bilans:
2x pieczywo chrupkie (52 kcal)
2x jabłko (100 kcal)

Suma: 152 kcal / 400 kcal

Ćwiczenia:
30 minut tańca
5 minut skakanki 

Co do ćwiczeń to zawaliłam, ale w sumie tyle tej nauki...  Chyba jak na razie odpuszczę sobie moje zestawy i zrobię je podczas ferii - na spokojnie. Teraz będę robić tylko skakankę 5 minut i 30 minut tańca, w sumie zawsze jakiś ruch ;). Ostatnio moja koleżanka powiedziała mi, że je tylko śniadanie i przez 1 tydzień schudła 2kg... Mam nadzieję, że to tylko przejściowe i jej minie ochota na takie odchudzanie. 

Ja już nie zanudzam bo mam jeszcze jutro test z gotowania w szkole, a chciałabym mieć 6 na koniec roku :).


Trzymajcie się chudo <3!

12 komentarzy:

  1. oo, a większość przez okres się obżera. śliczny bilansik <3
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. to ferie jeszcze trwają? hahaha zazdroszczę. ładnie ci idzie.
    macie gotowanie w szkole? jak fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niemczech nie ma ferii zimowych, więc mamy praktycznie cały kwiecień wolny ;).

      Usuń
  3. oj zazdroszczę tego wolnego :)
    oczywiście trzymam kciuki i dziękuje za odwiedzenie mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym sie chyba zanudzila jak bym.caly miesiąc miała wolny... Sliczny i w miarę zdrowy bilans :) zazdroszczę, bo ja przy okresoe łapę za czekoladę lub pomarańcze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem z Ciebie dumna :) powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu masz nadzieje, że jej przejdzie? Przecież sama też zdrowo się nie odchudzasz :P

    Powodzenia za wszystkim <3
    Zazdroszczę ferii

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę, ja zawsze rzucam się na jedzenie przed i podczas okresu i nie mam na to wpływu... Mogę wtedy jeść wszystko ze wszystkim, to jest okropne... -.-
    Trzymam kciuki za ciebie chudzinko ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny bilansik no i gratuluję kontroli podczas okresu.. A na jakiej diecie jesteś? SGD?

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeej sliczny bilansik <333 zazdroszcze ze w czasie okresu nie jesz *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Za bilanse - czapki z głów!

    No a co z tym baletem moja droga? ; > Albo ślepłam, albo doczytać się tego nigdzie nie mogę.

    OdpowiedzUsuń