poniedziałek, 10 marca 2014

6, 7 i 8 dzień SGD

Hej kruszynki, przepraszam, że nie napisałam nic w sobotę i niedzielę, ale cały czas byłam w biegu i po prostu nie miałam czasu ;). Nie pamiętam dokładnych bilansów, ale wiem, że nie przekroczyłam mojego limitu przy SGD. Co do ćwiczeń to było tak jak zwykle.

Ćwiczenia (sobota):
5 minut skakanki
30 minut tańca
100 pajacyków
75 przysiadów
20 minut biegu

Ćwiczenia (niedziela):
5 minut skakanki
30 minut tańca
150 pajacyków
80 przysiadów
20 minut biegu

W sobotę byłam w mieście do ok. 19, a potem z rodzinką oglądaliśmy filmy ;). A w niedzielę byliśmy nad morzem bałtyckim, co prawda nie pływaliśmy bo nawet 20 stopni nie było, ale było i tak cieplutko ^^. Coraz cieplej się robi, strasznie się cieszę :D. 

Co do dzisiejszego dnia:

Bilans:

4x wafel ryżowy (120 kcal)
1x wędlina z indyka (25 kcal)
1x kawałek ogórka (10 kcal)
1x małe jabłko (40 kcal)
1x torebka ryżu (200 kcal)

Suma: 395 kcal / 400 kcal

Jeszcze dużo czasu do końca dnia, napiszę wam jutro czy mi się udało :). Dzisiaj miałam też rozmowę o tej sytuacji z praktyk, myślałam, że się rozpłaczę czy coś, ale jak najwyraźniej coraz lepiej sobie z tym radzę. Zostałam na tydzień przydzielona do klasy 7a, dzisiaj miałam tylko 4 lekcje, więc było git :D. W sumie to raczej 2, bo pierwsze 2 siedziałam w holu i czytałam książkę (7a wtedy miała sport). W tej klasie też jest moja koleżanka z klasy, tylko, że ona po prostu nie znalazła sobie praktyk... Ogólna wersja jest taka, że niby mieli miejsca tylko na tydzień dla mnie. Cóż nie chcę, żeby każdy turas w mieście wiedział o tej sytuacji.

Ćwiczenia:
5 minut skakanki
20 minut biegu
30 minut tańca
150 pajcyków
85 przysiadów




Jutro będzie 300 kcal. Trzymajcie się chudo ;*.

11 komentarzy:

  1. Ładny bilansik ^^ I jeszcze tyle ćwiczeń! *-* Super. Powodzenia dalej. Trzymam kciuki. Trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że robisz dużo ćwiczeń :) U mnie też coraz cieplej. Dziś grzało jak nie wiem co <3 Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny bilans i do tego dużo ćwiczeń więc jest super. Powodzenia i nie przejmuj sie już tak bardzo tym turkiem, wszytko sie ułoży, zobaczysz kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bilansik ci się wyrównał bo ćwiczenia :) Trzymam kciuki kochana za następne dni :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ci idzie, tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie sobie radzisz ! *.*
    Powodzenia dalej Kruszynko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Idzie Ci bardzo ładnie. Niezmiennie - Stay Strong! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie Ci idzie ;)

    Trzymaj się! ; *

    http://optimistic-flux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci idzie! Gratuluje :) Dziękuje za odwiedziny. Ja również będe wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo aktywnie u ciebie ;)
    Trzymaj się ;3

    OdpowiedzUsuń