wtorek, 1 kwietnia 2014

Wyjazd do Polski

Hej kochane, jednak dzisiaj (dokładnie zaraz) jadę do Polski, bo jadę z chłopakiem mojej mamy ;). Dzisiaj też był ostatni dzień SGD. O diecie napiszę więcej jak będę w Polsce, ponieważ nie mam aktualnie czasu (wiadomo pakowanie itp.). Dzisiaj zjadłam tylko jabłko, ale nie ćwiczyłam, po prostu czasu nie miałam... Ale jutro zaczynam ćwiczyć tak jak to sobie zaplanowałam.

Bilans:
1x jabłko (50 kcal)

Też nie jestem pewna czy jutro zacznę z moimi ćwiczeniami bo w Polsce będę dopiero rano tzn. będę najprawdopodobniej cały dzień zmęczona, ale się postaram wykonać te ćwiczenia :). Nie wiem też kiedy będę miała internet, więc wybaczcie mi, chwilę nieobecności, na pewno skomentuje wasze blog zaraz po tym jak będę miała dostęp do internetu. Dzisiaj parę blogów skomentowałam, ale nie zdążyłam wszystkich, za co najmocniej przepraszam.


Mnie czeka 8 godzin w samochodzie, a ja wam życzę udanej nocki :). Trzymajcie się chudo <3

5 komentarzy:

  1. trzymaj sie skarbie ;** ciekawa jestem tych informacjii o diecie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu pierwszy raz, ale czekam na informacje o diecie ponieważ jestem na niej 3 dzień! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    http://skinnymydream1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wytrzymałaś całe SGD? o mamo, gratulacje!!! :) jaki plan na teraz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na spokojnie, zrób co musisz, i tak radzisz sobie tak dobrze, że taka obsuwa, nawet o 2 dni, to nic. Mam nadzieję, że podróż będzie udana. Trzymaj się. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnej podróży kochana!
    Ciesz się z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń