niedziela, 20 kwietnia 2014

Świąteczna głodówka

Chciałabym szczerze podziękować za komentarze. Wywołałyście uśmiech na mojej twarzy. Jeszcze raz bardzo dziękuje.

Dzisiejsza głodówka się udała. Jedyne co musiałam powiedzieć mamie to, że się źle czuje i nie mam ochoty nic jeść. Nie miała nic przeciwko pod warunkiem, że nie będę marudzić, że jestem głodna itp.
Łatwo poszło.

Bilans:
1x kakao (80 kcal)

Suma: 80 kcal

Wypiłam kako, by mieć siłę na dzisiejszy dzień :). Oczywiście wypiłam kako bez mleka.


Jutro spróbuję poruszyć temat jedzenia dietetycznego z mamą. Ogólnie miałam dostęp do wafli ryżowych i innych pierdółek tego typu, ale pragnęłabym mieć więcej niskokalorycznego pożywienia. Chciałabym też wcisnąć mamie kit, że będę robić masę ćwiczeń i potrzebuję do tego specjalnej diety tzn. nie będę mogła jeść obiadu z rodziną. Mam nadzieję, że obejdzie się bez kłótni i fochów.

Jutro jadę do domu (wieczorem około 19) spróbuję napisać notkę ok. 17-18. Jutro zaczynam też ABC diet. Zobaczymy jak mi pójdzie pierwszy dzień.

Mama (chyba) kupi mi wagę. W końcu! Będę mogła obserwować moje postępy :).

Humor też mi się już poprawił, także dzięki waszym komentarzom. Jeszcze raz DZIĘKUJE.


Trzymajcie się chudo kruszynki, kocham was <3!

7 komentarzy:

  1. Życzę wytrwania w diecie, trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, u mnie nie przeszedłby ból brzucha w tym przypadku :) za mało zjadłam w sobotę, aby uwierzyli, no ale...
    dla Ciebie jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z ciebie bardzo dumna! I powodzenia z ABC :)
    Waga to dobra sprawa, ale podobno lepiej jest się ważyć co parę dni niż codziennie. :)
    Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam wytrwalosc w glodowce <3 zycze powodzenia w diecie :*** Jestes cudowna ! <333 trzymaj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też podziwiam w głodówce. Powodzenia z mamą, bo z nimi bywa ciężko ! Uwielbiam Twojego bloga, również chudego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ci, ja straciłam kontakt z moją wagą już jakiś czas temu ... Brawo za głodówke. U mnie puki co jest tragedia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. 3mam kciuki <3 http://black-is-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń