środa, 23 kwietnia 2014

ABC Diet Dzień 3

Hej kruszynki, dzisiaj post napisany na szybko, ponieważ jestem strasznie zmęczona i marzę tylko o śnie :).

Bilans:
1x mleczny start (231 kcal)

Suma: 231 kcal / 300 kcal

Ćwiczenia:
35 minut tańca
50 brzuszków
100 skoków na skakance

Dzisiaj dostałam 6 z angielskiego, był dość spoko w szkole, nawet udało mi się znieść fizykę ;). Mama kupiła mi też perfumy od Heidi Klum, bardzo ładnie pachną polecam!

Jutrzejszy limit to 400 kcal, trzymajcie za mnie kciuki! Miłej nocki życzę! ;*

13 komentarzy:

  1. Piękny bilans ;* Oby dalej też było tak świetnie jak dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bilans <3.<3 Trzymaj tak dalej! Powinnam brać z Ciebie przykład! I chyba zacznę XD Ale nie lubię tych kaczek itp. Nevermind. Ja również Tobie życzę miłej nocy, wyspania się i, zeby jutrzejszy dzień szybko minął, znaczy tylko ten czas w szkole. :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaał ekstra bilans *-* jestes wspaniala <33 trzymaj tak dalej kochaniutka :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bilans, jestem dumna.
    Wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Te liczby tak pieknie wyglądają <3 Jesteś wspaniała !

    OdpowiedzUsuń
  6. 400 kcal to mozesz się najeść lepiej niż dziś ;D
    to co hmm smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wytrwałości! Trzymaj się chudzinko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam <3 Wytrwałości ;*
    http://imustbeskinnyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow rzeczywiście trzymasz się swoich postanowień ! Brawo ! Zostań taka pozytywna i wszystko będzie OK :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę bilansów i perfum również. Samej zawsze żal mi pieniędzy na coś drogiego, a pefrumy to już szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny bilans <3 gratuluję sukcesów w szkole ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ci za ostatni komentarz Kochana. Naprawdę bardzo mi pomógł :*
    Przecudowny bilans *-* Gratuluję z całego serca! Trzymaj się chudziutko!

    OdpowiedzUsuń