czwartek, 31 lipca 2014

Wyjazd do Polski

Cześć, hej, dzień dobry.
Jak wam dzisiaj dzionek leci? Mi dobrze, jestem w takim dobrym humorze, że to aż zadziwiające.
Mam dobre newsy:
-Po pierwsze w końcu dostałam okresu z czym się wiążę brak wahań nastroju i wiecznego głodu,
-Po drugie dzisiaj zrobiłam sobie w końcu głodówkę,
-Po trzecie dostałam bardzo dobre świadectwo.

No i jak tu człowiek ma być smutny? :)

Może pochwalę się moim świadectwem i ocenami, czemu nie ;).
Niemiecki: 4, Angielski: 5, Historia: 5, Polityka: 5, Geografia: 5, Etyka: 5, Matematyka: 5, Fizyka: 4, Plastyka: 5, Chemia: 5, Biologia: 5, Ekonomia: 5, Sport: 5, Gotowanie: 5.
Zachowanie: 6
Mam też notatkę, że mój angielski jest na poziomie oceny celującej. Chyba nawet dobre to świadectwo nie? ^^

Oczywiście w 9 klasie będę miała rozszerzoną matematykę i angielski :).

Do Polski wyjadę za ok. godzinę lub dwie, oczywiście czeka mnie 8 godzin w aucie. Jednakże wczoraj kupiłam sobie książkę "Gwiazd naszych wina", więc będę miała co robić. Wiecie jak brzmi tytuł po niemiecku? "Das Schicksal ist ein mieser Verräter" czyli w dosłownym tłumaczeniu "Los to okropny zdrajca" Niemcy nie znają chyba wyrażenia gra słów, ale im bogatszy naród tym jest on bardziej głupszy :).

Ale podoba mi się w sposób w jakim książka jest napisana, pierwszy raz czuję frajdę czytając książkę po niemiecku. W następnym roku postaram się czytać książki tylko po niemiecku, ale nie wiem czy mi to wyjdzie... No cóż to się zobaczy ;).

Życzę wam miłego dzionka kruszynki.

9 komentarzy:

  1. Miłej drogi motylku! :) Widzę, ze całkiem dobrze Ci idzie. Sama chcę przeczytać tę książkę, ale nigdzie nie mogę jej dostać :/
    Co do świadectwa to wieeeeelkie gratulacje :)
    Trzymaj się i życzę super efektów :)
    Ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jakie cudne świadectwo! Gratuluję :)
    Tylko nie przesadzaj z głodówkami, pierwszy dzień, a to później następny i tak dalej.
    Super, że wracasz do Polski, obyś spędziła tutaj dobry czas x
    Trzymaj się chudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci tak wspaniałych ocen! Jestem w szoku, że można mieć takie dobre świadectwo hahahah. Trzymaj się, maleńka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oceny masz cudne ;) Udanych wakacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ocen! Zdolniacha. I podziwiam również dobrą znajomość tylu języków. Angielski masz dobru, po niemiecku czytasz książkę, polski jest oczywisty. Uczysz się jakiegoś jeszcze języka? Twój obecny i poprzedni nick to trochę sugerują :)

    Udanej podróży i miłej lektury po drodze. Mam nadzieję, że w Polsce któregoś dnia napiszesz pewien emocjonalny post, o którym rozmawiałyśmy. Ciekawi mnie też, ile obecnie ważysz? Nie dręczy Cię ta niewiedza? Ślę buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne świadectwo! Gratuluję. Cieszę się, że masz taki dobry humor. Oby tak dalej. :) Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jaki masz super oceny, moje gratulacje <3 Aż tak dobrze umiesz niemiecki? Niemiecki to zło, język szatana >_< Oby jak najdłużej utrzymał Ci się taki nastrój. Miłej podróży, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń